söndag 25 oktober 2009

En grå skitvecka

Jag har inte riktigt kommit ur mitt höstgnäll från i måndags. Det har varit en tung arbetsvecka; allt ledde fram till fredagens kvartalsrapport och extra bolagsstämma. Inte en lugn stund och långa arbetsdagar, betyder det.

Som grädde på moset fick jag i fredags eftermiddag veta att vi inte får den hyresrätt som vi hade hoppats på - triangelbytet höll inte. Det var verkligen inte alls vad jag behövde! Så nu är vi tillbaka på nollpunkten ännu en gång. Vi har tittat på ett hus på Värmdö idag, men ska jag vara realistisk så blir det säkert för dyrt för oss.

Så: jag är trött så in i bängen och inte särskilt positivt lagd för tillfället. Jag avbryter inlägget här för att inte förpesta övriga världen mer än nödvändigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar