lördag 18 juni 2011

I'm back

Blogga eller inte blogga, det är frågan. Ju fler bloggar jag läser själv desto mer sugen blir jag på att hålla liv i min egen - ibland. Andra dagar undrar jag mest vad jag skulle kunna tillföra till den redan ofantliga bloggosfären. Något tema kommer jag heller inte att kunna hålla mig till - det finns ju så mycket som är roligt, eller kanske värt att tipsa om.

Men nu gör jag ett försök! Om inte annat har jag ju ett drygt halvårs retroaktivt blogg-material att ösa ur. Dessutom har jag lyckats synka min kära iPhone med hemmadatorn vilket borde göra det enklare med bilder. Vi börjar med fina pioner, försommarfavoriter som dessutom påminner om att det var ett år sen jag sålde min lägenhet och stylade med just pioner...

Nystarten till ära har bloggen fått en skön, grön inramning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar