måndag 1 februari 2010

Ett dagsverke

(Jag brukar ju inte blogga om jobbet, men här kommer ett undantagsinlägg)

Idag är jag sjukt nöjd med mig själv! Jag har, på en och samma dag:

  • levererat mer än hälften av kommande årsredovisning till reklambyrån

  • uppdaterat hela bokslutskommunikén (som ska vara klar på torsdag) med styrelsens ändringar

  • helt gjort om en presentation på 25 slides som har sett nästan likadan ut i två år

För er som tycker att det var en kort lista så kan jag säga att innehållet var desto större. Den simultanförmåga som krävdes var helt enorm och det har tagit 11 timmar i anspråk. Men nu måste jag nog gå hem, för jag fick precis en fråga från en av de mest nyanställda på kontoret: "Jobbar du alltid så här sent...?"

1 kommentar:

  1. Tack för denna måndag. Jag är trygg - det kommer att gå bra på torsdag.

    /Per A

    SvaraRadera