lördag 22 augusti 2009

Veckans inköp

Det blev bilköp denna vecka! Vi kallar den för gangsterbilen - en BMW 740. Det är mannen i förhållandet som valt, och som är ägare, men jag har fått löfte om att köra jag också och jag måste säga att jag ser fram emot det! När jag sedan köper en egen bil nån gång i framtiden ska det bli något mindre och smidigare, helst miljöbil. Om nån hittar en Citroën C4 av senare årsmodell för under 100 000 får ni gärna tipsa!

Veckan har i övrigt varit rätt intensiv med kvartalsrapport och massa annat på jobbet, fyra födelsedagsfiranden och ett femte kvar, ett drömhus som fick strykas från listan och en inledd karriär på hyresrättsbytarmarknaden (en helt ny värld, kan jag säga).

Nu väntar tvätt, städning, avloppsrensning och annat kul stök. Glad lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar