lördag 12 september 2009

Operation Höstgarderob

Jag har tänkt på det länge nu, men idag ska det ske - eller i alla fall starta: Operation Höstgarderob. Det innebär rensning av gammalt och inköp av lite nytt. Tyvärr är jag sen i starten, som så många andra helgmorgnar, så därför får det bli den inte så strategiska varianten "köpa först, rensa sedan". Detta ska inhandlas:
  1. Den perfekta, svarta kontorsbyxan. Alla verkar ha hittat en sådan utom jag. Än. Mitt hopp står till Filippa K.
  2. Den perfekta, svarta stöveln som passar till både kjol och byxa. Detta kan ta tid, inköpsställe är mycket oklart.
  3. Den perfekta, svarta middagsklänningen. Hade behövt en igår, och vet att jag har den, men det var borta! Fick ta en annan gammal trasa som gick sönder i bilen på väg till restaurangen.
Så, ni ser: både tema och målbild är klart! Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar