torsdag 12 november 2009

Ljus och motion!

Idag har jag ätit lunch tillsammans med mina kollegor på Iglo Ljuscafé och "ljusat mig". Det innebär att man sitter i vit rock i ett vitt rum med massor av ljus... Riktigt skönt faktiskt, det var länge sedan jag såg så mycket ljus! En timme fick vi, och en god sallad till. Väl värt ett besök eller två denna mörka årstid.

Dessutom funkade det som en besvärjelse mot allt det gråa utomhus, för när vi kom ut igen sken solen!

Senare på dagen började det (i samma grupp kollegor) cirkulera mail om att anmäla sig till loppet Springcross den 8 maj. Fem kollegor har redan anmält sig. Ljuset måste ha haft en fantastisk inverkan för t o m jag fick lust att vara med! Vad tycker ni - ska jag?

1 kommentar:

  1. Såklart du ska!

    Jag sprang Lidingölpppet i september...

    Hoppas allt är bra annars.

    SvaraRadera