lördag 27 juni 2009

Allmänna Sången på turné

Det där med att blogga från turnébussen tog några dagar att infria! Men nu är vi på väg från Virserum till Vadstena för turnéns sista konsert. Hittills har allt varit sol och stående ovationer, så klaga går inte.

Vi gick ut hårt, då första stoppet var Grythyttan med boende och mat på Gästgiveriet där. Carl-Jan visade upp sig mot slutet av kvällen, så man kan nog säga att vistelsen var komplett. Konserten gick väldigt bra och Grythyttans kyrka var fullsatt.

Därefter återgick vi till lite mer normal turnéstandard, nämligen vandrarhem i Målilla. På vägen dit hann vi med att bada på Gustavsvik i Örebro, och vi har också varit en sväng i Glasriket. I går kväll höll vi konsert i Virserum - fullsatt igen och en mycket härlig stämning i den fina kyrkan.

Vän av ordning kanske undrar varför jag inte publicerar några bilder tagna med min nya kamera. Det beror på att jag glömde installera programvaran för bildöverföring på min bärbara innan jag åkte. När jag kom på det tappade jag också lite av min foto-entusiasm. Men kanske dyker det upp nåt bildbevis i efterhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar