måndag 1 juni 2009

Lite shopping på kvällskvisten

Eftersom jag inte fick köpa hus idag slog jag till på lite hemelektronik istället. En digitalkamera från Nikon fick det bli, och så följde det med en glassmaskin också (ja, alltså...det var mitt eget fel, inget kombo-erbjudande av typen "köp en cykel, få en elefant"). Man ser inte glassmaskiner så ofta nu för tiden! Men vi äter mycket glass i det här hushållet, så det kommer att bli utmärkt. Välkomna på glassfest snart - eller så dokumenterar jag alla glassexperiment med min nya kamera och frestar er här i bloggen. Och imorgon kommer nya kyl/frysen, perfekt tajming.

Så, nu stänger jag plånboken och datorn för idag!

1 kommentar:

  1. Gott val. Det blir betydligt vassare bilder än med 810i-mobilen. Nu är det bara att dundra på med bilddokumentationen.

    SvaraRadera