lördag 6 juni 2009

Jag var där



Bruce Springsteen på Stadion 5 juni 2009.

Ni kan själva förstå frustrationen när den övre delen av bildskärmen släcktes! Den var oftast avstängd, jag räknade till fyra låtar då den var på - under tre timmars konsert. Why?!? Framför oss stod dessutom en av Sveriges längsta killar. Det var inte bara korta jag som irriterades. 

Men bortsett från detta (som ju gäller för typ alla rockkonserter) så var det bra men svinkallt. Jag ville höra "Born to run" och det fick jag, så jag kan inte klaga. Det mest bestående intrycket är annars att mannen har hur mycket energi som helst - är snart 60, rockar oavbrutet i tre timmar och ser fullständigt oberörd ut - verkar inte ens dricka vatten!

1 kommentar:

  1. Jag var på söndagens konsert och har samma intryck - han rockar hårt, har ett leende på läpparna i tre timmar och verkar tycka att han har världens bästa jobb. Jag är imponerad! Born to run var en av kvällens höjdare.
    /Jeanette

    SvaraRadera